Jump to content

Search the forums

Theme Settings

Slate Cloud Plum Berry Lime Orange

Photo

Recently Leaked Albums


  • Please log in to reply
1689 replies to this topic

#61 tizzy

tizzy

    black people

  • SKRAMZ LIFE
  • 6714 posts

Posted 18 August 2008 - 09:57 AM

gracias senorita
  • 0

#62 tizzy

tizzy

    black people

  • SKRAMZ LIFE
  • 6714 posts

Posted 18 August 2008 - 10:58 AM

shit this is awesome
  • 0

#63 alphabets

alphabets

    b batteries

  • umbiciles
  • 2098 posts

Posted 18 August 2008 - 10:59 AM

o!
  • 0

#64 Cicatrizatron

Cicatrizatron

    Custom Concern

  • umbiciles
  • 7099 posts
  • From:�?�?�?�?�?�?�?�?�?�?

Posted 18 August 2008 - 02:47 PM

hilarious
  • 0

#65 charles

charles

    academic excellence

  • umbiciles
  • 17896 posts
  • From:pilipinas kong mahal

Posted 18 August 2008 - 04:38 PM

someone know if gza's pro tools is already out?
  • 0

#66 eatmeeventually

eatmeeventually
  • umbiciles
  • 5 posts

Posted 18 August 2008 - 04:52 PM

someone know if gza's pro tools is already out?

yeah it is.
  • 0

#67 charles

charles

    academic excellence

  • umbiciles
  • 17896 posts
  • From:pilipinas kong mahal

Posted 18 August 2008 - 04:59 PM

someone know if gza's pro tools is already out?

yeah it is.

how is it?
  • 0

#68 Jeans and T-Shirt

Jeans and T-Shirt

    50 cents short of a sandwich

  • umbiciles
  • 1580 posts
  • From:dunedin, nz

Posted 19 August 2008 - 12:08 AM

Absence Makes The Heart Grow Fungus - Omar Rodriguez-Lopez

I personally thought it was pretty bad, kinda standard Omar-fare.


Can i get a link please? im not getting any hits off sordo or shareminer.

nevermind. it was just a stupid joke right?
  • 0

#69 Cicatrizatron

Cicatrizatron

    Custom Concern

  • umbiciles
  • 7099 posts
  • From:�?�?�?�?�?�?�?�?�?�?

Posted 19 August 2008 - 01:54 AM

yeah
hamish is quite the jokester
  • 0

#70 Zombie Mailolman

Zombie Mailolman

  • umbiciles
  • 5396 posts
  • From:Here
  • Interests:Interesting stuff.

Posted 19 August 2008 - 04:54 AM

yeah
hamish is quite the jokester

he aint no
Posted Image
  • 0

#71 Guest_tohereknowswut?_*

Guest_tohereknowswut?_*
  • Guests

Posted 19 August 2008 - 09:16 AM

Absence Makes The Heart Grow Fungus - Omar Rodriguez-Lopez

I personally thought it was pretty bad, kinda standard Omar-fare.

I downloaded the leak someone posted on here and idk wtf it was, but it was fucking bullshit. Some moron trying to make noise music or something. I'm sure it wasn't Omar.
  • 0

#72 Guest_panopticonpeter_*

Guest_panopticonpeter_*
  • Guests

Posted 19 August 2008 - 09:35 AM

Absence Makes The Heart Grow Fungus - Omar Rodriguez-Lopez

I personally thought it was pretty bad, kinda standard Omar-fare.

I downloaded the leak someone posted on here and idk wtf it was, but it was fucking bullshit. Some moron trying to make noise music or something. I'm sure it wasn't Omar.

you posted that leak, and it was hamish's music lol
good one
  • 0

#73 davis64

davis64
  • umbiciles
  • 198 posts
  • From:THE CENTRE OF THE EARTH!

Posted 19 August 2008 - 11:10 AM

a new deerhunter (newer than the new one that isn't out yet) and atlas sound leaked. will upload those soon.


Here's Atlas Sound. Has anyone got the Deerhunter tracks? Really want to hear them.

Oh, I'm assuming link posting is fine here...
  • 0

#74 Sonson

Sonson

    Im covered in BEEEESS

  • umbiciles
  • 5736 posts

Posted 19 August 2008 - 12:31 PM

I downloaded sBach in hopes that it might help my ratio on waffles.

Man, was I fuckin wrong.
  • 0

#75 Meccaroy

Meccaroy

    sdrawkcab sdaerht daer I

  • umbiciles
  • 3788 posts

Posted 19 August 2008 - 04:30 PM

New Slipknot leaked.
  • 0

#76 charles

charles

    academic excellence

  • umbiciles
  • 17896 posts
  • From:pilipinas kong mahal

Posted 19 August 2008 - 05:09 PM

Absence Makes The Heart Grow Fungus - Omar Rodriguez-Lopez

I personally thought it was pretty bad, kinda standard Omar-fare.

I downloaded the leak someone posted on here and idk wtf it was, but it was fucking bullshit. Some moron trying to make noise music or something. I'm sure it wasn't Omar.


wait..
  • 0

#77 GLG

GLG

    Wyckyd Sceptre

  • umbiciles
  • 7390 posts
  • From:Indiana

Posted 19 August 2008 - 05:28 PM

Don Cab link error. Please re-up.
  • 0

#78 Kahn

Kahn

    pizzasnake

  • umbiciles
  • 4704 posts

Posted 19 August 2008 - 07:24 PM

who unpinned this? and why?

put it back up.
  • 0

#79 Guest_Harper Lewis_*

Guest_Harper Lewis_*
  • Guests

Posted 19 August 2008 - 08:02 PM

Don Cab link error. Please re-up.

Gabe, I know there's an error. Rapidshare seriously sucks and it won't link correctly. I'm re-uploading it right now, but for the time being, just copy and paste this: http://rapidshare.co...iaPortal.ru.rar and it'll work.

Edit: New link.
  • 0

#80 Guest_Sheed_*

Guest_Sheed_*
  • Guests

Posted 19 August 2008 - 08:04 PM

New Slipknot leaked.

ahahahahahaha
  • 0


0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users